Galeri

Home > Galeri

Galeri Bekam

Terima kasih kepada pelanggan yang mempercayai Al-Hijamah.com sebagai sebahagian daripada perjalanan kami dalam membantu lebih ramai mendapat kesihatan yang terbaik, in shaa Allah.

Bekam wanita
Bekam Darah
Bekam ke rumah

Alhamdulillah, banyak lagi koleksi-koleksi gambar yang ingin kami kongsikan nanti, in shaa Allah.

Bekam badan
Bekam Migrain dan sakit kepala
bekam gout
Bekam Sunnah
bekam resdung
Bekam kepala
Bekam darah
Bekam angin
bekam angin

Apa kata mereka...

Jom tengok apa kata mereka yang dah cuba khidmat bekam dari Al-Hijamah.

"
Saya telah berbekam dengan Al-Hijamah dah masuk tahun ke-3 sampai sekarang, dan saya boleh mengatakan yang rawatan bekam mereka telah membantu meningkatkan kesihatan saya dengan sangat baik.
Azam
Sepang
Masalah kronik saya telah berkurangan dengan ketara sejak mendapatkan terapi Bekam dengan mereka.
Along
Saya pada mulanya teragak-agak untuk berbekam, tetapi setelah mendapatkan penerangan lebih lanjut dari team Al-Hijamah, saya memutuskan untuk mencubanya. Hasilnya memang best & rasa nak berbekam lagi!
Puan Ita
Jurubekam di Al-Hijamah sangat berpengetahuan dan mahir dalam ilmu kesihatan. Saya rasa selamat dan selesa semasa rawatan yang di jalankan di rumah saya. Saya dan suami berpuas hati dengan khidmat dari mereka dan tahun ni dah masuk tahun ke-3 menggunakan khidmat mereka.
Puan Aisya & Suami dari Ipoh, Perak
"
Sangat mudah untuk membuat tempahan dengan Al-Hijamah. Ia menjadikan terapi bekam sesuai dengan jadual sibuk saya menjadi mudah. Mereka beri keterangan berkenaan bekam, kemudian saya pilih masa sesuai dan mereka datang ke office saya untuk sesi bekam.
Dato' Khairul
Johor Bahru
"
Kami sekeluarga berpuas hati dengan khidmat bekam dari Al-Hijamah, and in shaa Allah akan terus mengamalkan sunnah berbekam ni lagi.
Tuan Muhammad, Melaka

Bersedia untuk mengambil langkah pertama ke arah kehidupan yang lebih sihat?

Isi Details Di Bawah

Team kami akan Whatsapp anda untuk membantu anda membuat pilihan berkenaan pakej, menentukan masa bekam sesuai dan jurubekam yang bertugas untuk sesi bekam anda.

    Scroll to Top