F.A.Q

Home > F.A.Q

soalan yang banyak kami dapati setakat ini

Terapi bekam ialah rawatan tradisional yang melibatkan cup @ cawan pada kulit untuk menghasilkan sedutan kemudian mengeluarkan darah.

Amalan bekam ini dipercayai dapat merangsang penyembuhan dengan meningkatkan aliran darah, melegakan ketegangan otot, dan menggalakkan pembaikan sel.

Ya, dengan syarat ianya dilakukan oleh jurubekam yang terlatih dan berpengalaman.

Di Al-Hijamah, jurubekam kami diperakui dan mematuhi protokol kebersihan dan keselamatan yang ketat untuk memastikan kesejahteraan pelanggan kami.

Terapi bekam membantu pelbagai isu kesihatan termasuk sakit otot, keradangan, melacarkan aliran darah, dan pelbagai penyakit kronik seperti gout, insomnia, stress, frozen shoulder dan banyak lagi.

Sesi bekam biasa berlangsung antara 30 hingga 60 minit, bergantung pada jurubekam, rawatan dan keperluan khusus pelanggan.

Kesan terapi bekam yang biasa ialah perubahan warna kulit sementara di mana cawan diletakkan.

Sesetengah orang mungkin juga mengalami sakit ringan atau lebam.

Kesan ini biasanya hilang dalam masa 2-3 hari.

Anda boleh membuat Tempahan atau pertanyaan dengan step yang sangat mudah.

Anda cuma perlu isi details di form yang di sediakan dan team kami akan Whatsapp anda untuk memberi penerangan, memberi idea waktu sesuai dan memberi maklumat berkenaan jurubekam yang bertugas untuk sesi bekam anda.

Bersedia untuk mengambil langkah pertama ke arah kehidupan yang lebih sihat?

Isi Details Di Bawah

Team kami akan Whatsapp anda untuk membantu anda membuat pilihan berkenaan pakej, menentukan masa bekam sesuai dan jurubekam yang bertugas untuk sesi bekam anda.

    Scroll to Top